.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احکام جداگانه رييس جمهور به معاونان جديد

متن حکم انتصاب "مهرداد بذرپاش"، "پرويز داودي"، "سيد مجتبي ثمره هاشمي"، "علي اکبر صالحي"، "حاج علي اکبري"، "مسعود زريبافان" و "حميد بقايي" منتشر شد
به گزارش شمال نيوز ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، متن احکام رييس جمهور براي "معاون رييس جمهور و رييس سازمان ملي جوانان"، "مشاور عالي رييس جمهور"، "دستيار ارشد رييس جمهور"، "معاون رييس جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي"،
"مشاور رييس جمهور در امور جوانان"، "معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران" و "معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري" و "معاون اول رييس جمهوري" منتشر شد.

** "مهرداد بذرپاش" معاون رييس جمهور و رييس سازمان ملي جوانان
در متن حکم بذرپاش آمده است: براساس اصل يکصد و بيست و چهارم قانون اساسي و نظر به تعهد، تجارب، نشاط و تحرک جنابعالي به موجب اين حکم به سمت "معاون رييس جمهور و رييس سازمان ملي جوانان" منصوب مي شويد.
جوانان سرمايه اصلي کشورند و پيروزي ها و توفيقات بي بديل ملت ايران در عرصه هاي سياسي، فرهنگي، علمي، تحقيقاتي و ورزشي مرهون ايمان عميق، اراده سترگ، موقع شناسي و حضور فعال آنان است.
در دوره جديد حيات بالنده سرزمين ايران که دوران جهش هاي بزرگ در مسير تحقق اهداف بلند و آرماني يک ملت سرافراز است، ايجاد فرصت هاي مناسب براي بروز خلاقيت ها و استعدادهاي شگرف جوانان عزيز اين مرز بوم از طريق تمهيد زمينه هاي مشارکت گسترده تر در اداره کشور و بهره گيري از فکر و انديشه خلاق آنان اهميتي مضاعف مي يابد.
اميدواريم با همکاري ساير اعضاي محترم شوراي عالي جوانان و با استعانت از خداوند متعال در ظل عنايات حضرت ولي عصر (عج) در انجام اين مهم موفق باشيد.

** "پرويز داوودي" مشاور عالي رييس جمهور
دکتر محمود احمدي نژاد در حکم داوودي آورده است: براساس اصل يکصد و بيست و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و نظر به مراتب تعهد و دلسوزي و سوابق ارزشمند جنابعالي به موجب اين حکم به سمت "مشاور عالي رييس جمهور" انتخاب مي شويد.
اينک که دوران جديدي در زندگي پرافتخار ملت ايران و بشريت امروزي آغاز شده است، مسووليت هاي جهاني انقلاب اسلامي روزافزون است و دولت نقش تکاليفي سنگين برعهده دارد که بايد عميق تر، آگاهتر، پرنشاط تر و موثرتر از قبل در همه عرصه ها حضوري عزت آفرين و الهام بخش داشته باشد و از منافع ملي و آرماني در تمام سطوح صيانت نمايد.
ضمن تقدير و تشکر از همه خدمت دلسوزانه و فداکارانه شما در سمت معاون اول رييس جمهوري، اميدوارم با استعانت از خداي متعال و توسل به حضرت ولي عصر (عج) در سنگر جديد خدمت نيز منشاء آثار ماندگار و مفيد باشيد. خداوند يار و ياور شما باشد.

**سيد "مجتبي ثمره هاشمي" دستيار ارشد رييس جمهوري
رييس جمهور اسلامي ايران در حکم ثمره هاشمي آورده است: نظر به مراتب تدين، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالي، شما را به موجب اين حکم به عنوان "دستيار ارشد رييس جمهور" برمي گزينيم.
مسووليت هماهنگي و برنامه ريزي براي استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت کارشناسي و خدمت رساني مشاوران رييس جمهور در بخش هاي گوناگون نيز به جنابعالي محول مي شود.
اميدوارم همچون گذشته با توکل بر خدا در ظل عنايات حضرت ولي عصر (عج) در راه تحقق اهداف و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي و خدمت به مردم عزيز ايران موفق و مويد باشيد و در دوران جديد که دوره حيات بالنده و پيروزيهاي بزرگ ملت ايران در عرصه هاي گوناگون است نقشي موثر و ممتاز ايفا نماييد.

** "علي اکبر صالحي" معاون رييس جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي
در حکم صالحي آمده است: براساس اصل يکصد و بيست و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايات به مراتب تعهد، تدين و سوابق مفيد علمي و اجرايي، به موجب اين حکم جنابعالي را به سمت "معاون رييس جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي" منصوب مي کنم.
اميدوارم در دوران جديد که سرشار از پيروزي، عزت و درخشش براي ملت ايران است، با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از انديشمندان و متخصصين و نيروهاي جوان و خلاق در انجام وظايف محوله و استفاده از همه ظرفيت هاي مفيد و سازنده انرژي هسته اي در بخش هاي گوناگون صنعت، کشاورزي، پزشکي و نيرو و در پناه عنايات حضرت ولي عصر(عج) موفق و مويد باشيد.

** "محمد جواد حاج علي اکبري" مشاور رييس جمهور در امور جوانان
در حکم حاج علي اکبري آمده است: با توجه به تعهد و سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حکم شما را به سمت "مشاور رييس جمهور در امور جوانان" برمي گزينم.
اميدوارم با عنايت الهي و همکاري دست اندرکاران سازمان ملي جوانان همواره در تحقق اهداف نظام اسلامي و خدمت به ملت شريف ايران موفق و مويد باشيد.

** "مسعود زريبافان" معاون رييس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران
احمدي نژاد در حکم زريبافان آورده است: براساس اصل يکصد و بيست و چهارم قانون اساسي و با عنايت به تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالي به موجب اين حکم به سمت
"معاون رييس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران" منصوب مي شويد.
فرهنگ ايثارگري و شهادت طلبي ميراث گرانقدر انبياء و اولياء و يادگار ماندگار حضرت امام (ره) و رمز جاودانگي ملت بزرگ و حقيقت جوي ايران است که صيانت از آن و ترويج ابعاد گوناگون آن وظيفه اي اسلامي و انقلابي است.
تعظيم و تکريم خانواده هاي معظم شهيدان و ايثارگران و زمينه سازي رشد و بالندگي فرزندان شاهد و ايثارگر اين قامت هاي برافراشته عزت و سربلندي و پيگيري امور جانبازان و آزادگان اين سرو قامتان سرافراز و نمادهاي پايداري ملت ايران و ترويج فرهنگ ايثارگري از دستور کارهاي اصلي دولت اسلامي است.
سازماندهي نهادهاي مالي و اقتصادي بنياد بايد به گونه اي صورت گيرد که منافع و فوايد آن طبق قانون صرفاً در خدمت خانواده بزرگ ايثارگران قرار گيرد.
اميدوارم با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از انديشمندان، متخصصين و عناصر جوان، خلاق و مومن ايثارگر، جانبازان، آزادگان و به خصوص فرزندان شاهد و ايثارگر و تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) در انجام وظايف مهمي که برعهده داريد موفق و مويد باشيد.

** "حميد بقايي" معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري
در حکم بقايي آمده است: نظر به تعهد، شناخت و تجارب ارزشمند، جنابعالي را به عنوان
"معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" منصوب مي نمايم.
ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از موضوعات مهم و ناظر به ظرفيت هاي گرانقدر در ابعاد مختلف و به ويژه فرهنگي و اقتصادي براي کشور است که شناسايي، شناساندن و بهره گيري هر چه بيشتر از آنها مي تواند دستاوردهاي گسترده و متنوعي را به همراه آورد. توجه فراگير و عميق جامعه به ذخاير عظيم فرهنگي- تاريخي و ميراث گرانبهاي مادي و معنوي قبل از هر چيز موجب خودباوري، شکوفايي و بسيج توانمنديهاي ملي براي نيل به قله هاي رفيع پيشرفت و افتخار خواهد بود.
همچنين معرفي واقعيت ها و ويژگيهاي ممتاز گذشته و امروز ايران عزيز به جهانيان، زمينه ساز تعامل بين المللي وسيع و سازنده و ارتقاي جايگاه جهاني کشور خواهد شد.
اين امر در کنار مزاياي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي فراوان گردشگري و از جمله تحکيم وحدت ملي، توزيع عادلانه ثروت، رونق اقتصادي، ايجاد اشتغال، شادابي عمومي و انبساط خاطر فردي و اجتماعي، براهميت استراتژيک گردشگري از جهت امنيت ملي و بين المللي تاکيد مي کند.
صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران که شهره آفاق جهاني است از مصاديق مهم ميراث مادي و معنوي و از جاذبه هاي مهم گردشگري و از همين رو شايسته برنامه ريزي و تدبيري جدي براي احياء و گسترش است.
انتظار مي رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه هاي کارشناسانه اساتيد، پژوهشگران و هنرمندان گرامي و استفاده از ظرفيت هاي مردمي براي سرمايه گذاري هر چه بيشتر در حوزه هاي ياد شده ، شاهد تداوم تلاش هاي موثر چند سال اخير و ارتقاي آن در آينده باشيم.
موفقيت شما را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مي کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.